Sosyal Medya ve Kurumsal Kimlik

 Tıpkı Adidas'ınızın ortaokul-yıldız-sporcu kişiliğinizin marka kimliğini oluşturması gibi, tasarımınız da şirketinizin marka kimliğini oluşturacaktır.

Sizin kurumsal tasarım varlıkları marka algılanma biçimini belirleyecek somut unsurlardır. sosyal medya teklifi , ambalajınız, web tasarımınız, sosyal medya grafikleriniz, kartvizitleriniz ve çalışanlarınızın giydiği üniformalar gibi şeyler.

Başka bir deyişle, tasarımınıza hakim olmak = marka kimliğinize hakim olmak = bir marka olarak kim olduğunuzu doğru bir şekilde temsil eden başarılı bir iş kurmak.

Peki, tasarımınızı tam olarak nasıl şekillendirir ve işinizi bir sonraki seviyeye taşıyacak bir marka kimliği oluşturursunuz?

Marka tasarımınızı geliştirmek Tasarım varlıklarınızı oluşturmaya başlamadan önce, sıfırdan başlamanız ve tasarım yapınızın temellerine, yani marka kimliğinizin yapı taşlarına odaklanmanız gerekir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurumsal Kimlik ve Unsurları - Sosyal Medya

Sosyal Medya Ajansı - Kurumsal Kimlik Ajansı

Sosyal Medya ve Kurumsal Kimlik